رد کردن پیوندها

تعویض قلاب جرثقیل سقفی |Overhead crane hook replacement

ارائه خدمات در خصوص تعویض قلاب جرثقیل سقفی توسط کارشناسان فنی شرکت وزنه پل فلز 

قلاب جرثقیل صنعتی

تعویض قلاب جرثقیل

قلاب جرثقیل و اجزای آن زمانی نیاز به تعویض دارد که در طول چرخه کاری تحت فشار زیادی قرار می گیرد. قلاب‌ها ممکن است شکسته شوند و یا به دلیل کار مداوم و بدون استراحت اغلب دچار ترک در ساقه قلاب جرثقیل و یا در قسمت سی هوک جرثقیل می شوند. در فرآیندهای بار سنگین، تغییرات کاربردی دیگر قلاب و بهره برداری از بالابرهایی که دارای ارتفاع کوتاه هستند و در عین حال مسافت های طولانی در طول مسیر جرثقیل، و نیز استفاده از زیر قلاب بالابر و کشیده شدن زیر قلاب جرثقیل بر روی زمین از عواملی هستند که باعث فرسایش قلاب جرثقیل می گردند. کارشناسان وزنه سرویس در ابتدا برای تجزیه و تحلیل قلاب بصورت بصری و NDT استفاده می کنند، بدین گونه است که بررسی تاریخچه عملیاتی همراه با محاسبات خستگی از ساقه قلاب جرثقیل و بدنه آهنگری و اجزای تشکیل دهنده بلاک جرثقیل (جعبه قلاب جرثقیل) میزان عمر باقی مانده  تخمین زده می شود، می توانند تشخیص دهند. و اگر مطابق با استاندارد جرثقیل سازی نباشد که دارای 10% سایش و فرسودگی باشد، قلاب جرثقیل سقفی باید تعویض گردد.در صورت سایش ، لک ، ترک خوردگی ، و اعوجاج و یا سطح قلاب دارای موج باشد و باعث تغیر شکل قلاب وینچ برقی مشهود باشد باید بلافاصله نسبت به تعویض قلاب جرثقیل سقفی اقدام نمائید. به منظور طول عمر قلاب جرثقیل لطفا زنجیر جرثقیل سقفی را نیز بررسی کنید زیرا زنجیر باربرداری آسیب دیده ، زنگ زده و یا تمیز نبودن زنجیر باعث کاهش طول عمر قلاب جرثقیل می شود و زمان تعویض قلاب جرثقیل را کوتاه تر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تشخیص برای تعویض قلاب جرثقیل قدیمی و نیز مشاوره بابت تعویض قلاب جرثقیل دست دوم خود با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی 1 : 021-46063707

دفتر مرکزی 2 : 021-46063708

مدیر فروش : 09126386708

انواع قلاب جرثقیل

تعمیر قلاب جرثقیل سقفی

چه عواملی در تعویض قلاب جرثقیل نقش دارند؟

از آنجایی که ممکن است قلاب بالابر زنجیری هیچ گونه هشدار اولیه ای در مورد آسیب جدی، یعنی شکستگی ندهد. بنابراین ایجاد آسیب بستگی به بار ، سطح تنش و تعداد چرخه های بالابر دارد. شرایط محیطی و استفاده زیاد ، تغییرات مداوم در روش استفاده ، اضافه بار ، پیری قطعات ، استفاده نادرست از لوازم بالابر مورد استفاده در قلاب های جرثقیل ،در افزایش تجمع بار و در نهایت تعویض قلاب جرثقیل نقش دارند.

قلاب جرثقیل قیمت

آیا قلاب جرثقیل در صورت خرابی یا شکستگی قابل تعمیر هستند؟

طبق مقررات، تیم وزنه سرویس اقدامات خاصی را برای تعمیر قلاب بالابر ارائه می دهد تا به این سوال پاسخ دهد به خاطر داشته باشید قلاب کرین آسیب میبیند نشان دهنده این است که بارگیری بیش از حد بالابر و استفاده زیاد از قلاب باعث این نقص شده است و بعد از بازرسی های کامل باید به این امر توجه نمود، تعمیری که شامل جوشکاری یا هر نوع عملیات حرارتی باشد و بتواند بر استحکام و درجه قلاب تأثیر بگذارد از نظر استاندارد جهانی رد شده می باشد ، بنابراین به هیچ عنوان توصیه نمی شود. تعمیر قلاب با جوشکاری باعث تغییر شکل هوک جرثقیل می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری بوجود آورد ، از این سو باز هم افرادی هستند که بجای تعویض قلاب جرثقیل برای تعمیر قلاب اقدام می کنند در صورت انجام چنین تعمیراتی ، باید تحت نظارت صحیح انجام شود و قلاب قبل از استفاده باید چندین مرتبه تست و آزمایش شود نکته قابل توجه این است هرگونه عملیاتی بر روی قلاب جرثقیل در کارخانه های ساخت و تولید قلاب کرین انجام گیرد. ولی باز هم نمی توانید اطمینان خاطر حاصل از تعمیرقلاب وینچ را بطور کامل حاصل نمود، و در صورت هرگونه شکستگی و سائیدگی بیش از 10% بر روی سطح قلاب ، بدون شک و تردید باید برای تعویض قلاب کرین اقدام نمائید.

از این پس می توانید برای تعویض قلاب جرثقیل 40تن،تعویض قلاب جرثقیل 30تن، تعویض قلاب جرثقیل 10تن، و نیز تعویض قلاب جرثقیل در کرج و تهران، تعویض قلاب جرثقیل در اصفهان، تعویض قلاب جرثقیل در تبریز، تعویض قلاب جرثقیل در مشهد، تعویض قلاب جرثقیل در بوشهر، تعویض قلاب جرثقیل در یزد و… با ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید

This website uses cookies to improve your web experience.
Home
Account
Cart
Search