رد کردن پیوندها

تعمیر و تعویض ترمز موتور جرثقیل سقفی

تعمیر و تعویض ترمز جرثقیل

میدانیم ترمز جرثقیل شامل قطعاتی میبباشد که جهت انجام تعمیرات به صورت تخصصی هر قطعه بررسی میگردد و جهت آشنایی با بخش های تخصصی تعمیرات ترمز به محتواهای ذکر شده در ذیل توجهتان را جلب مینمایم

رکتیفایر جرققیل سقفی

تعمیر رکتیفایر جرثقیل

قطعه الکترونیکی که در مدارات ترمز استفاده میشه و جزو ملزومات ترمزهای الکتریکی و بالابرهاست
تعویض ترمز موتور بالابر سقفی

تعمیر وتعویض ترمز مگنت جرثقیل

مکانیزم مگنت و لنت طوری عمل می‌کند که می‌توان از آن‌ برای موتورهای بالابر به صورت ترمز استفاده کرد.
لنت وارداتی جرثقیل سقفی

تعمیر و تعیض لنت ترمز جرثقیل سقفی

لنت ترمز در داخل کیت ترمز میباشد که وظیفه ایستادن را انجام میدهد و عضو بسیار مهمی دارد

تعمیرات تخصصی ترمز جرثقیل سقفی

تیم وزنه سرویس با استفاده از دانش فنی تعمیرکاران حرافه ای خود در زمینه صنعت و تأمین قطعات یدکی جرثقیل سقفی ، در تلاش است که با بهترین تجهیزات روز دنیا تمامی تعمیرات موتور بالابر و ترمز موتور بالابر شما عزیزان را با بهترین نتیجه ، انجام نماید و همچنین ارائه دهنده خدمات تعمیر و تعویض ترمز موتور جرثقیل، تعویض لنت ترمز موتور جرثقیل ، تعویض دیسک ترمز جرثقیل، تعویض بوبین ترمز جرثقیل ، تعویض پمپ ترمز جرثقیل سقفی با بهترین کیفیت ، جهت کسب رضایت مشتریان عرصه صنعت با استفاده از بهترین قطعات اورجینال بالابر، به انجام می رساند.

سیستم ترمز موتور جرثقیل برای جرثقیل های سقفی، جرثقیل دروازه ای و جرثقیل های وینچ باز . ترمز جرثقیل یکی از قطعات و اجزای حیاتی جرثقیل برای ایمنی جرثقیل است.

جرثقیل باید مکرراً شروع به کار کند، ترمز کند یا متوقف شود. در نتیجه، یک دستگاه ترمز جرثقیل خوب و قابل اعتماد مورد نیاز است. سیستم ترمز جرثقیل به دو بخش ترمز و توقف تقسیم می شود. پشتیبانی، تنظیم سرعت یا محدودیت سرعت و ترمز از ویژگی های سیستم ترمز جرثقیل هستند.

ترمزهای جرثقیل بر روی شفت موتور قرار می گیرند و برای متوقف کردن عملکرد موتور یا مکانیسم بالا بردن دقیق و قابل اطمینان در یک مکان از پیش تعریف شده استفاده می شوند. ترمز جرثقیل جزء ضروری هر سیستم جرثقیل برقی است.

تعویض ترمز موتور جرثقیل

هنگامی که زمان تعویض ترمز جرثقیل سقفی فرا می رسد، این مراحل را دنبال کنید تا از کار مناسب و ایمن اطمینان حاصل کنید:

  • جرثقیل را خاموش کنید و منبع برق را قفل کنید/برچسب بزنید: قبل از شروع هر کار تعمیر و نگهداری، جرثقیل را خاموش کرده و از منبع برق جدا کنید. برای جلوگیری از برق انداختن تصادفی در طول عملیات تعمیر و نگهداری، از پروتکل‌های قفل استفاده کنید.
  • دسترسی به مجموعه ترمز: دستورالعمل های سازنده را برای مکان یابی و دسترسی به مجموعه ترمز دنبال کنید. ممکن است به نردبان، سکوها و سایر تجهیزات دسترسی نیاز باشد.
  • پیچ های ترمز را باز کنید و کشش مرکزی فنر را کمی باز کنید: پیچ های ترمز یک طرفه را از دو طرف باز کنید و کشش مرکزی فنر را کمی باز کنید.
  • نگهدارنده های لنت ترمز را بردارید: با چرخاندن پیچ حد مرکزی، نگه دارنده های لنت ترمز را از دو طرف جدا کنید. با این کار فضای کافی برای برداشتن لنت های ترمز قدیمی و تعویض آنها ایجاد می شود.
  • لنت های ترمز قدیمی را بردارید: لنت های ترمز فرسوده را با احتیاط از روی پایه های لنت ترمز جدا کنید. مطابق با هر قانون یا توصیه های قابل اجرا، آنها را به درستی دور بیندازید.
  • لنت‌های ترمز جایگزین را نصب کنید: لنت‌های ترمز جدید را در نگهدارنده‌های لنت ترمز قرار دهید و مطمئن شوید که به درستی و یکنواخت قرار گرفته‌اند.
  • تنش پیچ و فنر را تنظیم کنید: تنظیمات لازم را در کشش پیچ و فنر انجام دهید. نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک. این مرحله برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ترمز بسیار مهم است.
  • مجموعه ترمز را بازرسی کنید: قبل از مونتاژ مجدد مجموعه ترمز، آن را برای علائم سایش، آسیب یا خوردگی بررسی کنید. در صورت نیاز، قطعات آسیب دیده را تعویض یا تعمیر کنید.
  • مونتاژ ترمز را دوباره نصب کنید و قدرت را بازیابی کنید: پس از اتمام تعویض لنت ترمز، سیستم ترمز را طبق دستورالعمل سازنده مجدداً نصب کنید. بعد از اینکه همه چیز در جای خود قرار گرفت، دستگاه های قفل/تگوت را بردارید و جرثقیل را دوباره به برق وصل کنید.
  • سیستم ترمز جرثقیل را بازرسی کنید: قبل از از سرگیری عملیات معمولی، سیستم ترمز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به خوبی کار می کند. اگر در طول تست مشکلی پیدا کردید، تنظیمات لازم را انجام دهید.
  • برای تضمین عملکرد ایمن و کارآمد جرثقیل سقفی خود، به یاد داشته باشید که از مشخصات سازنده پیروی کنید و تعمیر و نگهداری منظم را در اولویت قرار دهید. جهت خرید انواع موتور جرثقیل ، لنت ترمز جرثقیل ، دیسک ترمز موتور جرثقیل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ترمز موتور جرثقیل

همانطور که می دانیم لنت ترمز جرثقیل یک قطعه مصرفی در ترمز موتور جرثقیل سقفی می باشد که پس از اینکه لنت بالابر یکسال بطور کارکرد مستمر عمل کرد ، مقداری از آن در اثر استهلاک از بین می رود و فاصله هوایی بین لنت و مگنت بیشتر می شود ، و هرچقدر این فاصله بیشتر باشد لنت ضعیف‌تر عمل می کند و باید توسط نفرات فنی متخصص تعویض گردد . از این سو با تنها یک تماس، با مشاوران مرکز تخصصی تعمیرات جرثقیل سقفی وزنه پل فلز عیب یابی ترمز موتور و سپس رفع نیاز به تعویض لنت ترمز صورت می گیرد. توجه داشته باشید به هیچ عنوان تعویض توسط افراد مبتدی انجام نگیرد.ترمزهای بالابر سقفی برای ایمنی بالابر و از قطعات یدکی بسیار ضروری وینچ الکتریکی هستند، ترمزهای جرثقیل برای توقف بار در مواقع استفاده نکردن از موتور وینچ طراحی شده است، و خطر افتادن بارهایی که می تواند منجر به جراحت و خسارت مالی گردد را کاهش دهد، و همچنین از یک مکانیسم ترمز الکتروموتور بالابر کنترل برای جلوگیری از بار بیش از حد جلوگیری می کند. با این وجود پس از مدتی ممکن است دچار ضربه خوردن و آسیب شود که با توجه به تجربیات کارشناسان تعمیرات جرثقیل سقفی میتوانید پی ببرید ترمز جرثقیل به تعمیر نیاز دارد یا به تعویض نیاز دارد. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است هیچوقت افراد ناکارآمد و مبتدی خودسرانه ترمز جرثقیل الکتریکی را تعویض نکنند و حتما از افراد خبره و متخصص در این عرصه کمک بخواهید. قیمت ترمز بالابر بستگی به برند و هزینه نصب و تنظیم ترمز جرثقیل و… دارد.

 

تعویض ترمز موتور بالابر سقفی

تیم تخصصی شرکت وزنه پل فلز در زمینه ساخت و راه اندازی ، تعمیر و نگهداری انواع جرثقیل سقفی می‌باشد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید

This website uses cookies to improve your web experience.
Home
Account
Cart
Search